Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

fredag 14. mai 2010

Bjørn "tok en Brink" i Mairittet

Aggressiv kjøring av vårt medlem, neste gang holder det helt til mål...
show details 12 May (2 days ago) 
1’ste Mai Rittet er gjennomført....... 67km med liten kuling fra NW!!

.......og den dagen kommer jeg ikke til å glemme med det førstre, for så mye VO2Max har jeg vel aldri lagt igjen på Jæren, men psyken og aggrisiviteten er det i alle fall ikke noe å si på! Disse TGD-samlingene bygger karakter styrke.....det er jo ikke bare-bare å henge på disse +300Watt gutta.

Liten kuling fra nord-west, og den fikk vi midt i tryne etter 15km. Det var ganske kaldt ca. 7 gr. C, men sol. Startet i pulje 1, dvs. med de 200 beste inc eliten (selvtillit Ja, men ikke så smart). Det kjøres vanvitig hardt fra start, de beste ønsker ingen gratis passasjerer. Jeg visste at det kom til å bli viktig å komme inn i en god pulje pga den sterke vinden, og derfor hadde jeg ikke noe valg enn å kjøre full guffe fra start. Jeg hang med de beste de første 11km. Hadde da 95% av max puls, og fant ut at dette var ren og skjær galskap. Valgte å roe ned, samle litt krefter, og vente på neste gruppe bak. Neste gruppe kjørte heller ikke mye roligere og jeg presset ~92% av max puls helt til jeg måtte slippe de på 41km (1t 22min). Da var det gamt SLUTT, og det stod ikke på viljen da jeg måtte slippe....kan du si. Fikk en liten fornemmelse av hva ”svensken” må ha opplevd da Alsgård tok han på 4*10km stafetten. Kjørte stort sett alene herfra og inn til mål på 67km (2t 08min). Helt tom for krefter, men ingen kramper.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar