Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

tirsdag 25. januar 2011

Webmaster har blitt intervjuet


Webmasters prestasjoner har blitt lagt merke til, og i går ble han intervjuet av en ung journalist som trengte en toppidrettsutøver til en norsk-oppgave.

Jeg har intervjuet en venn av pappa fordi han har drevet med, og driver med mange idretter. Jeg har tilpasset dette intervjuet til hans sykling, og hans forhold til det.

Jan-Olav driver idrett hele året. Om sommeren sykler han mye, mens om vinteren er det langrenn som gjelder.
Hvorfor er du så glad i sykling?
Jeg synes det er fint å bruke kroppen, og på sykkel kommer man seg lett ut i naturen.

Han har trent sykling i ca. 15 år og har fire sykler hjemme, og alle er til forskjellig bruk. Han liker best å sykle i terrenget, men er også ute på raceren av og til. Birkebeinerrittet står på programmet nesten hvert år.

Er det noen hendelser du husker spesielt godt innenfor sykling?
Jeg husker et Birkebeinerritt hor det regnet og det var så kaldt at jeg nesten ikke klarte å gå av sykkelen etterpå. Den Lille Styrkeprøven i 2010 var en positiv opplevelse, med medvind og sol hele veien. Ellers var det morsomt at jeg ikke kjente igjen prinsesse Märtha da hun serverte på en matstasjon under Nordsjørittet i fjor.
Det er tydelig at han har mye gøy med sykling og håper han får et fint nytt år med mange fine turer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar