Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

søndag 22. april 2007

Sterk sesongdebut på landeveien av AJ !


bryne
Originally uploaded by janolaveide.
AJ sesongdebuterte i Brynesprinten i helga, og kom inn på en fin 77-plass på en tid hele 7 minutter bedre enn i fjor. Dette tyder på at han har gjort mye riktig i treningsarbeidet i vinter. Vi gleder oss til å følge denne unge og lovende rytteren i resten av sesongen. AJ selv rapporterer følgende :
Brynesprinten var en våt og kald fornøyelse (som ifjor). Iår var jeg imidlerid bedre kledd slik at følelsen var bedre. Vinnertiden for rittet var omtrent som ifjor. Flere elitesyklister var med, og vinner var Alexander Kristoff fra Stavanger SK. Ellers fikk jeg tatt ut ganske optimalt. På de 55 km og 422 høydemeter og 1 time og 36 min og 59s, hadde jeg en snittpuls på 170, som er snitt 89 % av min makspuls (192). Jeg var oppe i 181, så jeg har kjørt jevnt og, etter min standard, relativt fort. Dette er 7 minutter bedre enn ifjor. Beina er fine idag, men tar der rolig et par dager. I utgangspunktet liker jeg jo best lengre ritt, men det føltes godt å få det litt ti på et kortere ritt også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar