Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

lørdag 1. september 2007

Nytt på utstyrsfronten


madone69pro
Originally uploaded by janolaveide.
Håvard handler igjen. Truslene om å trappe ned er derfor heldigvis lagt på hylla.

Etterspørselen etter den nye Madonen er meldt å være stor, og det måtte en rask avgjørelse til for å sikre levering i februar! (den norske importøren hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ta inn Madone 6.9 i såkalt ”Performance Fit” variant, men nå har både innehaveren av Asker Sykkelsenter og jeg bestilt hver vår).
Har blitt enig med butikken om to sentrale customiseringer:

Kompaktkrank, SRAM Force 50-34, men her holder jeg muligheten åpen for at jeg går for SRAM Red – gruppa som kommer neste år.

FSA styre ”K-FORCE NEW ROAD HANDLEBAR”. En ny “far” for Gianten har allerede blitt identifisert, den har tjent meg godt i tre år nå, men som Ben på Asker Idretts- og Løpsklinikk påpekte, den ramma er for stor for meg (har en svoger som overtar Gianten og rulla i neste uke). Med unntak av kommende helg med single-track geniessen på fjellet, blir det nok moderat med sykling på meg framover i påvente av Madonens ”nedkomst”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar