Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

lørdag 23. januar 2010

Computrainer Kid(s)

AJ har  sendt en første erfaringsrapport etter et par prøveturer med Computrainer'n  (Bjørn sitter fremdeles standby ved postkassa og venter på hentelappen) :
Prøvde først noen av løypene som følger med. Da er løypa reell, men i animasjon, man kan velge om man vil forsøke å kappsykle med andre, så velger man hvor gode de skal være (dvs man gir snittwatt på p acer). Man kan også kappsykle mot seg selv fra tidligere treninger (eller laste inn egne løpyer far GSP og legge til animert bakgrunn). Forsøkte i går på en av de real videoene som jeg har kjøpt. Det var Ironman Canada. La ikke ut på hele turen (18 mil var l itt langt), men fant nå ut hvordan det fungerer. Det virker som om jeg følger en rytter, men hastigheten til rytteren (dvs hvor fort filmen kjøres, bestemmes av meg når jeg sykler). Løypeprofil/motstand er reell. Ganske kult. Foreløpig har jeg bare PC-en foran meg (dvs laptop), men det er jo mulig å koble dette til en større skjerm om pc-en har muligheter til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar