Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

tirsdag 1. mai 2007

Imponerende stabilitet av Dr Jackobsen i Mairittet


IMG_3134
Originally uploaded by Arild Toft.
Nesten 500 startet, og i pulja jeg ble liggende i var vi nesten 100. Det er litt i meste laget. Jeg ble liggende mitt i, og hadde problemer med å sykle meg opp (mye trekkspilleffekt). Til tider føles det jo som det går veldig rolig når du ligger i en så stor gruppe, men når jeg i mål ser at snitthastigheten har vært 39 km/t, så forstår jeg jo at det har gått unna. Hovedfeltet som lå noen minutter foran besto av mange rutinerte elitesyklister, og de jobbet nok bedre og mer ogranisert, og noen av disse stakk jo av og fikk en luke før mål. Tekniske data for rittet: snittpuls 86 % av maks (altså roligere enn brynesprinten), snittfart 39 km/t, totalt 65 km. Alle resultater her.
75 Arne  Jackobsen Hafrsfjord M 40 01:38:40

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar