Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

onsdag 25. juni 2008

AJ rides again


IMG_0600
Originally uploaded by anMarton.

Men en formkurve på veg ned mot bunnen (håper vi) , ellers en skrøpelig kropp samt dårlig vær, så stilte jeg til Temporitt på Bryne. Klubben kjører 3 ritt i løpet av helgen, alle inngår i veterancupen (bakketempo og fellesstart lørdag, vanlig tempo søndag). Neste år skal de vistnok arrangere NM. For min del var det bare den 22 km. lange tempoen på søndag som sto på programmet. Været var dårlig, så vi får skylde på det når tiden ble 2 min dårligere enn i fjor. Skal jeg være helt ærlig, må nok formkurven ta litt av skylda. Jeg er på feil sted på kurven. Nå er det snart sommer, og oppbyggingen av formen har allerede startet. Den starter med hvileuke - av og til må man hvile seg litt i form !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar