Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

tirsdag 1. september 2009

Birken 2009, Helge (godværssyklist) rapport

Når været var så forferdelig dårlig bestemte jeg meg for å stå under tak før start. Det ble ingen oppvarming og jeg tok det med ro hele løypa. Når jeg videre så hvordan løypa var underveis med gjørmebad etc syntes jeg forholdene var såpass lite egnet til hyggelig sykling at jeg etter ganske kort tid bestemte meg for å fortsette den litt rolige turen. Mesteparten av tiden lå jeg på 74-75%. Jeg stoppet på sykkelservice og stoppet på matstasjoner. Når jeg fikk dritt på brillene stoppet jeg og tørket av. Bjørn valgte å sykle uten briller - hvor tror du dritten havnet da ? (Det eneste som manglet var at jeg satt meg ned i campingstol) Likevel har jeg jo oppnådd å holde meg i god form - viste det bare ikke i birken. Jeg er faktisk i bedre form enn i fjor. Dersom det er gode forhold til neste år er målet å ta merket - gjørmebading kan andre holde på med. Aller best liker jeg meg på slike steder vi syklet på i Girona og Mallorca.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar