Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

tirsdag 2. august 2005

Håvards turrapport

Sammenligning mellom de tre siste års pulskurver viser at jeg åpnet hardere i år (både i puls og fart), desto mer ergerlig at det gikk 2:50 vekk med å rette hjul/gir/bremse da jeg falt i skogen i det første terrengpartiet (måtte stoppe for en som gikk av sykkelen, klarte ikke å komme jeg tidsnok ut av pedalene, og veltet overende). Enn videre, unngikk så vidt en massvelt på Sjøseterveien 15 min før mål (så i hvert fall 3 - 4 stykker som smalt i asfalten / grøfta i hastighet over 40 km/t), jeg måtte nedi med bena, full stopp hvilket også utløste krampe i leggen, så at en som jeg hadde syklet med sin før Kvarstad og som lå i samme gruppe som meg da deler av feltet krasjet, kom i mål 54 s før meg, MEN noen uhell / stopp må en alltid regne med i ritt som birken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar