Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

mandag 22. august 2005

Jan-Olavs turrapport

En frisk start på 36-tallet til Skramstad er det raskeste jeg har hatt på mange år, og det føltes bra ut. Pulsen lå imidlertid godt over 170, så jeg mistenkte nok at det var for fort. 1.21 på neste passeringspunkt var også innenfor 4.00 skjemaet. Opp mot Nysetra begynte det å gjøre vondt i låra, og pulsen og intensiteten sank. Passerte på 2.23 på Kvarstad, så målet var fremdeles innen rekkevidde. Deretter fulgte et forferdelig strekk til Storåsen, hvor det siste håp om å se 3-tallet forsvant i rosinbakken eller deromkring. Jeg ble til og med tatt igjen av Ingar. Passerte Storåsen på 3.29, og kjørte som vanlig fort til mål (medvind og hjemlengsel), og tok inn det meste av forspranget Ingar hadde opparbeidet seg. Han snek seg likevel dessverre i mål 18 sekunder før meg. Var litt plaget av støvet over stadion og ned, men ikke noe å klage på ellers. Men uansett var det en fin tur, selv om det så ut til å være mange uhell i år. Jeg kommer tilbake til neste år, 10 kilo lettere !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar