Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. (Lance Armstrong)

søndag 28. august 2005

Ingars turrapport


ingar
Originally uploaded by janolaveide.
(For evt. nye fans kan opplyses at Ingar pleier å drikke øl i alle pauser på turene våre. 4 timer med bare XL-1 ble derfor svært uvant).
Etter å ha angret i et år på at jeg gikk for sakte i 2004, gikk jeg i år ut fra Rena med ubegrunnet optimisme og pågangsmot, og allerede etter første trillepartiet angret jeg på starten i år også... At jeg ikke tok igjen Jan-Olav før etter 50-60 km var jo en ytterligere skuffelse (han hadde forresten bestukket noen og startet i gul pulje). Dette er egentlig meningsløst, kjøre langt til Rena, sykle i kø over fjellet, kjøre langt hjem, - og... ikke en enste forfriskning på veien!
PS: Jeg hadde pakket 2.900 g unødvendigheter i sekken. De påfølgende 500g drakk jeg opp umiddelbart etter målgang, og de siste 100g pantet jeg på S-laget. Kanskje et tips for de som skal sykle til neste år!


Ingar har av en eller annen grunn ikke pulsklokke. Hans nærmeste bes derfor gjøre noe med dette i forbindelse med fødselsdag eller jul det nærmeste året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar